Legal, campania electorala pentru alegerile locale incepe pe 6 mai, insa eu deja am obosit. Peste tot, la radio, televiziuni, pe bloguri, in presa scrisa, la conferintele de presa, in spatiile publice, panouri, bannere, vezi, auzi doar candidati la functiile de primar sau consilier. Legea fiind ambigua, s-a gasit si o explicatie: este vorba de publicitate comerciala (!), nu electorala.
Cum, adica, publicitate comerciala, ca doar respectivii, domni si doamne, nu vând, nu „comercializeaza” pantofi, rochii, rosii sau cartofi (cartofii pot fi scosi pe piata doar dupa 5 iunie), ne spun clar, intr-o propozitie cum vor ei sa ne fericeasca. Asta nu-i campanie electorala?
– sursa: Deșteptarea de azi.
Cam asta scrie Deșteptarea de azi în, probabil, singurul text din ziar care nu e advertorial. Or mai fi scăpat și altele, că trebuie umplute cumva spațiile dintre reclamele nemarcate. Nu dau cu piatra, toate ziarele fac asta, dar nu se-apucă să se lamenteze în timp ce le intră banii în conturi.
E posibil ca domnul Bălțătescu să nu știe de unde-i vin arginții de leafă, zilele astea: 500 de lei juma’ de pagină, 1.000 de lei pagina. Cu ceva majorări, dacă e deschidere de ziar sau ceva asemănător. Fără banii ăștia, am dubii că am citi în Deșteptarea despre mărețele realizări ale unor primari NIMENI sau promisiunile unor candidați gen Buhuși, Slănic, Buhoci etc. Ori lansări de candidați sau interviuri publicitare, pe post de himere.
Toată presa face un ban în pre-campania electorală, dar trebuie să fii dus cu capul să te plângi de politicienii care-și fac publicitate în ziarul tău și să-i numești infractori. Propun înțeleptei conduceri a Deșteptării să-l pună pe dl. Bălțătescu să scrie un eseu despre cum să fii atent la detalii. Pornind de la „mica moleculă” și fiind „atent la Pana de Vultur”. Dar nu pe burta goală, că face ulcer.
Lasă un răspuns