Forfotă mare, la sediul PNL Bacău, unde se printează tabele gata de completat. Nu se strâng semnături pentru referendum – zero absolut până acum – ci listele sunt pentru like-uri pe Facebook.
Cum s-a ajuns la liste scrise de like-uri? Nu știu, dar îmi imaginez că un expert în social-media (care a luat cu succes proba scrisă la examenul „cine are cont de mail?”), a dat ușile de pereți și s-a oferit să-i facă domnului președinte succesuri pe Facebook. La fel de expert ca expertul, deputatul Palăr a achiesat și a comandat „fără număr”, ceea ce e un gest de mare curaj, în zilele astea, când like-urile nu mai zburdă libere ca-caii din Vestul Sălbatic.
Pentru echipele care strâng like-uri pe bază de tabel, se organizează concurs, candidații trebuie să aibă două mâini stângi și să dovedească abilități în pierderea spontană a agendei de contacte din smartfon, odată cu smartofonul.
Șeful comisiei de examinare este Ilie Bîrzu, vestit pentru abilitatea demnă de Silicon Valley cu care s-a ferit să aibă un cont de mail.
Despre goana după like-uri de la PNL Bacău, în Ziarul de Bacău.
Eli a zis
Nu e vb de like-uri, ci de comunicarea on-line.
Florin Popescu a zis
@Eli: Domnul deputat cheltuiește neverosimil de mulți bani pentru „comunicare on-line”, dar nu mi se pare că până acum ar fi avut rezultate măsurabile. Dar asta e doar părerea mea, de om rău care nu crede în like-uri și share-uri aiurea.