Publicul țintă al companiei Dedeman pare să fie individul cu maximum zece clase, care nu gândește decât după o cinzeacă și e ferm convins că ieftin egal bun.
Altfel nu dădea Dedeman comunicatul ăsta de tot râsul, în care zice că n-a știut ce-a semnat, într-un contract de-acum 11 ani.
Nea Pavăl, asta o poate spune un chioșcar amărât, care n-are bani de jurist sau avocat, dar matale, proprietarul cățelului cu cască, n-ai scuză! Apoi, s-o bagi pe aia cu prețurile mici, „mai mici ca în țările din jur”, e pentru cretinei, nu pentru oamenii care știu ce e aia o anchetă a Consiliului Concurenței.
Ham, ham!
Cand s-a deschis Kaufland ai tinut neaparat sa ne informezi (cu poza la casa!) ca „le-ai facut safteaua” !
http://www.aghiuta.ro/le-facut-safteaua-celor-de-la-kaufland/
Daca astia nu te-au invitat „sa le faci safteaua” le numesti clientii prosti! Interesanta logica! In anii trecuti am cumparat 2 centrale de la Dede si la ei am gasit pretul cel mai bun, si culmea, una a fost Ariston cu pret „fixat”.
Si …DA…e posibil ca in 2005 nea Paval asta (juristii lui) sa fi inteles mai putin din legea concurentei cand avea magazine doar aici, in Moldova. Daca mergi acum si-l intrebi pe juristul/ administratorul Vasion (sa spunem) s-ar putea sa ai „surpriza” sa vezi ca „nu stie cu legea concurentei”..cred.
Apoi, vezi unde se duc si s-au dus, sutele de milioane de euro AJUTOARE DE STAT SI UNDE MERG AMENZILE SI CONTROALELE DRACONICE ANAF. Dar depinde ce interese slujesti…vezi si tu ce ti se arata!
@Ion: Da, Ioane, pentru ca nu le-am facut eu safteaua, le-a dat Consiliul Concurentei amenda! :)) Am pile, nu glumă
Daca vrei un magazin „barometru” al prostiei si implicit al saraciei, uita-te la Lidl, fratiorul mai mic al Kaufland-uluyi tau, care e plin de clienti „care nu gândește decât după o cinzeacă și e ferm convins că ieftin egal bun.” Si care nici macar nu e ieftin, e aceeasi strategie ca la „DAS AUTO”, mult shaizmarketing cu „German Quality” in gura, multa minciuna si multi „influentabili” care le trec pragul in aceasta tara. Si le trec pragul de vreo 3.5 miliarde de euro (impreuna cu kaklasic ). Ca argument in sprijinul afirmatiei vezi ce-au facut nemtii tai de la Kaufland/ Lidl in Norvegia, unde au inchis sandramalele dupa vreo trei ani de zile, norvegienii preferand sa cumpere de la magazinele localnicilor, vanzarile slabe din Scandinavia comparate cu pozitiile 1 si 3 ocupate de kkaufland respectiv Lidl in Romania. Si iarasi DA! , e vorba despre aceiasi norvegieni care au refuzat de doua ori, la cabina de vot, sa intre im UE! Or fi niste prosti neinformati norvegienii aia?
Nu are ce interes sa slujeasca cu 2 like-uri pe facebook din care jumatate ale unui alt blogger de succes!
Apropo,asta e intelegere orizontala?
Inteleg ca detii dreptul de a folosi sigla Dedeman ? Banuiesc ca o utilizezi respectand legea .
@HAm Ham: Exact, mâine îmi deschid un magazin cu sigla asta.
Îmi cer scuze în acest caz. Îți doresc succes în activitatea antreprenoriala și sper sa ți se potrivească mai bine profesia de vânzător.
Am să pun o pisica în locul cățelului.
Cum este cu preturile la tigari sau bauturile tip cola care sunt aceleasi peste tot?
Apar ca „preturi recomandate”. Acolo nu sunt intelegeri?