Criza COVID-19 a trimis oamenii acasă, iar efectul imediat a fost explozia traficului pe site-urile de știri. De peste o lună, ziariștii activi muncesc mai mult decât înaintea crizei, informațiile sunt mult mai greu de obținut, au de câștigat cei care ies cu exclusivități. Ziarul de Bacău, de pildă a înregistrat peste 2 milioane de afișări, de la sfârșitul lunii februarie. 2.000.000!
În total, cele trei site-uri cu audiență mare din Bacău, zdbc.ro, desteptarea.ro și bacau.net, au depășit lejer 6,5 milioane de afișări. Au câștigat clienții lor de publicitate, pentru că li s-a livrat mult mai mult public decât ar fi sperat!
Sincer, nu-mi imaginez ce e în echipele de comunicare ale looserilor, adică ale oamenilor de afaceri și politicienilor care au ratat ocazia să fie acolo unde se uită oamenii.
Poate loser-ilor. Looser inseamna cu totul altceva.