Azi s-au votat cele 16 miliarde de lei vechi de la bugetul local pentru festivalul Theaterstock. Cel mai frumos a fost cum a justificat Tiberiu Șerban, directorul adjunct, țeapa cu „parteneriatul media” luată de aproape toată presa locală, dintre care cea mai mare păcăleală și-a luat-o Deșteptarea, plus bloggerii băcăuani.
„Presa locală n-a apărut pe afișe, pentru că efectiv n-am avut banii să le plătim”, a zis mincinosul adjunct din fruntea teatrului. Adică să mai fi pus niște nume pe afișele pe care oricum le-au tipărit ar fi costat în plus. La bucată fiecare literă, ca scrisul de pe crucile din țintirim, probabil.
Finalul a fost grandios: „Sunt firme care ne ajută gratis, o să trebuiască să le plătim!” Hahahaha!
We are one, but but we are not stupid! Chiar așa golăneală!?
În rest, o să fie frumos la Festivalul Theaterstock, cum nu s-a mai văzut pe la alții, după cum nici nu s-a mai văzut festival cu doi coproducători purtând același nume, așa cum apare pe afișul mirific. Poate că, la urma urmei, „we are not stupid” e un pic exagerat…
Lasă un răspuns