Transport Public SA publică o reclamă prin care copiii sunt îndemnați să profite de abonamentele subvenționate pe autobuze. Numai că paralelipipedele motorizate de pe străzile băcăuane or fi slute și urâte, nu merită pozate, s-a folosit un autobuz de prin America, luat cu tot cu copchiii zglobii.
Sper că au avertismente cu „Ne pas se pencher dehors”, „E pericoloso sporgersi”, „Dangerous to lean out”.
Iar am dat peste Cybernet Auto Center, la naiba! Au închiriat spațiu de expunere la Arena Mall, reprezentativ pentru stilul de promovare al dealerului Volkswagen. Pentru că, așa cum știm, Cybernet nu se scumpește la tărâțe, s-a aranjat frumos locul, cu decor și mașină inscripționată la vedere.
Cum mall-ul e cam gol în timpul săptămânii, te-ai aștepta ca lovitura să se dea în weekend, când afluxul de public e mult mai mare. Da, chiar așa e, numai că la corporatiști nu se lucrează sâmbăta și duminica, biroul cu scăunele zace părăsit în grabă, nu mai e nimeni să stea de vorbă cu potențialii clienți. S-ar putea spune că Volkswagen e o mașină care se vinde singură, dar, în cazul ăsta, la ce mai e nevoie de „consilierii de marketing”?
Lasă un răspuns