Nu-i așa că vă place abundența de marfă de pe rafturi și vreți să puteți alege din bogata ofertă a producătorilor și comercianților? Zic să vă puneți pofta în cui, în realitate de multe ori e aceeași Mărie, cu altă pălărie.
Asociaţia Pro Consumatori a dat publicității un studiu despre Salamul de Sibiu, care se vinde sub două categorii de mărci (marca producătorului şi marca proprie a hipermaketului):
Salamul de Sibiu fabricat de Salbac Bacău se vinde sub următoarele mărci:
Agricola, marca grupului Agricola;
Drag de România, marcă proprie Carrefour;
Metro Chef, marcă proprie Metro;
Auchan, marcă proprie Auchan;
Cămara Noastră, marcă proprie Lidl.
Salamul de Sibiu fabricat de Reinert Braşov se vinde sub următoarele mărci:
Reinert, marca producătorului;
Selgros, marcă proprie Selgros;
Cămara Noastră, marcă proprie Lidl;
Carrefour, marcă proprie Carrefour.
Salamul de Sibiu fabricat de Salsi Sinaia se vinde sub următoarele mărci:
Angst, marca grupului Angst;
Hanul Boieresc, marcă proprie Penny;
Vreau din România, marca proprie Kaufland.
Salamul de Sibiu fabricat de Recunoştinţa Prodcom Impex se vinde sub următoarele mărci:
Cris-Tim, marca producătorului;
Masa Boierească, marcă proprie Profi.
Aldis Călăraşi vinde Salam de Sibiu sub marca Aldis.
Scandia Food Sibiu vinde Salam de Sibiu sub marca Sibiu.
Și în alte industrii se întâmplă fenomenul ăsta, în cea auto, de exemplu, dar și în cea electronică.
Poți face cancer și să iei paltonul de scanduri .
Salam de Braila dupa primar