V-ați obișnuit să dați peste primarul Lucian Daniel Stanciu Viziteu ori de câte ori deschideți Facebook? Ei bine, e semnul clar al disperării, al fricii pentru pierderea scaunului! Am scris în Ziarul de Bacău despre campania electorală declanșată de primarul USR cu mai mult de un an înaintea alegerilor (detalii, aici), dar nu e decât vârful aisbergului.
Cu morcovul sondajelor proaste, USR cheltuiește fără număr din alocările de la buget, ca să-și ajute „boțul de aur” de la Bacău să rămână în funcție, la alegerile viitoare. Aș zice că e deja inutil, Viziteu rămâne în post nu prin alegeri libere, ci doar dacă e „numit” din nou, printr-o alianță miraculoasă, ca în 2020, deși nu sunt convins că ar mai fi suficientă nici aia.
În ultimul an, USR a cheltuit 94.000 de lei cu promovarea lui Viziteu pe Facebook, așa cum se poate vedea în tabelul de mai jos:
Așa se face că Bacăul „se dezvoltă” de nu mai poate, dar băcăuanii văd asta doar pe Facebook, grație sumelor aberant de mari aruncate pentru salvarea salvatorului. Banilor de la București li se adaugă cei din Bacău, care sunt, e drept, mai puțini:
O să spuneți că nu e chiar așa de mult, dar țineți cont că mai există bugetele parlamentarilor, bugetul Primăriei (din care se achită tot felul de minuni sub pretextul informării publicului), bugetul USR Bacău, Google, ziarul de propagandă editat de partid, pliante distribuite în cutiile poștale.
Musiu edilul pare că a ajuns să convoace Consiliul Local doar ca să aibă ocazia să bifeze punctajul de propagandă și să se plângă de „coaliția toxică”. Tema de campanie: el ar fi făcut, dar oamenii răi nu l-au lăsat. Printre oamenii „toxici”, care i-au impus bugetul, se află și consilierii USR Bacău, dar despre asta nu scoate niciun cuvânt.
Lasă un răspuns