La doi ani și o lună după precedenta lovitură, Assiris Markering se întoarce în Bacău la locul faptei, ca să amăgească alt lot de pensionari cu premii „gratuite” pentru care se cer zeci de milioane de lei vechi.
Întâmplător sau nu, au fost racolate cam aceleași ținte / victime ca în octombrie 2012. Pensionarii au fost sunați și li s-a spus că au fost aleși prin tragere la sorți după cartea de telefon, ca și cum acolo scrie cine e și cine nu e pensionar.
Telefoanele le-a dat același individ, Adrian Anghel, cu aceleași vorbe mieroase, bine scornite pentru pensionarii creduli.
Întâlnirea n-a mai fost la crâșma de la Orizont Bacău, ci la crâșma de la Casa Modei. În sală, câteva zeci de persoane, supravegheate atent de un personal destul de numeros. Dintr-o urnă, au fost „extrași” șapte câștigători: „Norocoșilor!”, le-a spus Adrian Anghel bătrânilor, pe care i-a asigurat că au câștigat „absolut gratuit” pachetul complet de produse, pentru care „nimeni nu plătește un leu”. Pachetul complet promis includea cuțite, tigăi Zepter, pilotă, aparat de masaj, aspirator etc, toate -chipurile – în valoare de 4.000 de lei și toate cadou absolut gratuit.
La întrebările timide ale publicului, cei de la Assiris Marketing au pretins că le convine să dea gratis cadourile, pentru că beneficiarii le vor face reclamă și vor avea numai de câștigat. Sanchi!
„Invităm câștigătorii să se retragă în spate, să completeze certificatele de garanție!”, a dat vestea bună amfitrionul. Numai că în spate, câștigătorilor li se șoptea discret că au câștigat, dar trebuie să achite musai 4.000 de lei pentru niște produse care valorează oricum mult mai mult. Sau măcar 1.000 de lei, pentru aparatul de masaj cu abur pentru picioare. O bătrânică mai fudulă de-o ureche n-a înțeles bine ce i se tot șoșotea și a zis în gura mare „Cum? 4.000 de lei? De unde să iau eu 4.000 de lei?!”
Întorși în sală, câțiva provocatori aranjați dinainte i-au luat în râs pe păcăliții care au povestit ce-au pățit și că premiile sunt pe bani grei. „I-auziți, oameni buni, doamna nu recunoaște că a luat premiul!”.
Versați la maximum, organizatorii le-au dat pensionarilor la plecare câte un cadou „de 28 de euro”, un ceas de plastic, de 50-60 de lei. Nici urmă de pachetul complet de produse „absolut gratuit”, pentru care „nimeni nu plătește un leu”. Probabil își imaginează că pot scăpa de unele acuzații penale care li s-ar putea aduce.
Am senzația că trebuie pusă poliția pe urmele „generoșilor” de la Assiris Marketing care amăgesc pensionarii.
Nenorocitii astia,ar trebui rupti in bataie,,,Numai pe pacaleli si prostit batranii sunt pusi….
Si eu spun acelasi lucru de vreo doi ani.
Si mereu ma ameninta unii angajati de-ai lor… ca cica eu as fi veninoasa si rau intentionata…
Dar-ar Dumnezeu sa-i trasneasca pe toti escrocii astia!!!
Am fost si eu invitat la show-ul lor la Focsani, aceleasi scheme de pacalit. Nu stiu de ce m-au invitat, nu-s la pensie, cred ca au gresit baza de date, am vrut sa stau pana la capat sa vad cat de ticalosi sunt dar aveam treaba si am plecat. Oricum, m-am prins ca era o mare pacaleala!
Mama mea a castigat saptamana asta , chipurile , LA tombola un aparat de masaj de 4000 lei !?!!!! In final I s a spus ca pt ea costa numai 1000 lei…..Am incercat sa o conving , are 70 de ani , degeaba ….” DL.doctor ” de la prezentarea de LA Slobozia , Ialomita , a recomandat acest aparat de masaj minune care repara orice in organism , chipurile …..Deci , mai nou , vin si doctori la prezentari ?!?
@ Lidia: Pai da, sunt platiti de astia care vind…tepe, ca sa fie falsurile credibile!
@ Sorin: as merge si eu, asa, dar cum aflu? Cum sint anuntate…victimele? ca pe mine nu ma suna nimeni!
@ cornelia+ ciocoiu: din pacate pe astia nu-i trsneste nimeni, ci doar pe batrineii creduli!
Buna ziua.Sunt din Galati si tatal meu a fost anuntat telefonic ca a „castigat” un cadou si sa vina urgent la o prezentare de produse ca sa i se inmaneze, la final, cadoul.De obicei el nu este credul ,dar la 72 ani a cazut in plasa nesimtitilor de la Assiris Marketing care dupa 2 ore de vrajeli despre superprodusele lor i-au bagat pe gat un aspirator cu aburi,un set de cratite,cutite,fier de calcat si altele ,asigurandu-l ca in realitate ele costa mult mai mult.Toata afacerea era „gratis” dar bineinteles ca a costat 4500lei (dar i- au dat factura si chitantanumai pentru 3999.00lei) .Acum a cazut intr-o stare foarte proasta,nu mai vrea sa reclame pe nimeni de rusine si orgoliu ….ce se poate face?….daca fac reclamatie la politie si OPC se rezolva ceva? mai este cineva din Galati in aceeasi situatie ca si tatal meu excrocat vineri 13 februarie?
totul este o mare pacaleala,produsesle sunt niste chinezarii ordinare de 2 lei dar le vand,din pacate legal…nimeni nu-i obliga pe pensionari sa cumpere,deci sunt acoperiti.Singura care le poate da planurile peste cap este presa,daca cineva s-ar duce la presa sa-i bage pe fir si sa se faca anunt public pe tv sau ceva de genul atunci toti viitorii pacaliti se vor sesiza
Buna seara,
Assiris Marketing loveste din nou de aceasta data la Rm.Valcea,dupa cum se vede,in acelasi stil pacalind acesti bieti pensionari.S-a intamplat azi 06.11.2015 in Ramnicu Valcea unde cativa pensionari au fost indusi in eroare de „cadoul” si „premiul” oferit de acestia.Schema este tipica,legalitatea chitantei a facturii,garantie,adaos comercial,etc..totul OK.
Dar,citind toate comentariile vin cu cateva precizari pentru care consider ca este o inselatorie cu acte in regula si anume:
1.Daca cititi cu atentie clauzele contractului veti vedea ca nu puteti returna produsele si nu vor fi restituiti banii daca ATENTIE !!!! ambalajele sunt deteriorate(se intampla des !!!) astfel devine imposibila recuperarea banilor(conform clauza contract).Asta este unu din atuurile firmei despre care nimeni nu vorbeste deoarece nu citeste un contract pana la capat.
2.Punctul acesta este cel mai important.Intr-adevar asa cum spune”Reprezentant firma”fiecare comerciant are dreptul sa practice si este obligat sa declare adaosul comercial (0-2000% in cazul de fata) dar vanzarea pachetelor promotionale trebuie sa cuprinda pret initial/produs si pret final/produse(cu reducerea aferenta).Cu alte cuvinte niciun produs(luat separat) din cele vandute de acestia nu are un pret afisat cf .legii in vigoare (a se vedea assyna.com.ro).Trebuie specificat pretul vechi si cel nou.
Deoarece ma aflu si eu printre rudele pensionarilor „castigatori” ai acestei firme,este necesar sa atrag atentia tuturor celor vizati unde se afla de fapt pacaleala.
Sper ca aceste fapte sa fie oprite in cel mai scurt timp,inainte ca alte persoane neajutorate sa cada in plasa.
Va multumesc.
Buna ziua,
A reusit cineva sa dea produsele inapoi? A recuperat cineva banii?
Buna ziua,
Si la Galati vor reveni luni, 7 decembrie, la hotel Dunarea. Am fost contactata telefonic, pe fix, desi nu sunt pensionara. Evident ca am verificat si am aflat despre ce e vorba si nu voi merge la prezentare. Premiul-surpriza, spun ei, este de 200 lei. Am sunat la ziarul local Viata Libera, dar se pare ca nu sunt interesati sa apere cetatenii contra unor astgel de inselatorii.Scriu aici, poate vor fi atenti si vor afla , mai ales pensionarii.
Buna ziua, as vrea sa-l ajut pe tatal meu sa rezilieze contractul incheiat cu Assiris acum 2 zile pentru un aparat cu aburi pe care a platit 2300 lei. COnform contractului, e posibil in termen de 14 zile. Am sunat la firma sa cer detalii si au fost nu numai nepoliticosi, necooperanti, ci chiar agresivi.
Poate cineva care a trecut printr-o situatie similara sa ma ajute cu explicatii clare despre ce trebuie sa fac? Multuemsc anticipat.
Dle „pacalitul” de ce nuantati situatia in avantajul dvs. si nu relatati obiectiv cum au stat lucrurile? Conditiile Generale de Vanzare Cumparare sunt clare si la obiect, intocmite sub indrumarea comisarilor de la Protectia Consumatorilor, tocmai pentru a respecta drepturile cetatenilor. Dar in situatia in care va bateti joc de marfa noastra si o deteriorati cum va permiteti sa va ridicati cu pretentia de a ne obliga sa le acceptam retur. Bineinteles nu este cazul situatiei dvs. deoarece ati recuperat integral valoarea contractului, mai mult agentul de vanzari sa deplasat a doua zi(sambata) de la Bucuresti la Rm Valcea sa va rezilieze contractul. Iar daca tot faceti referire la preturile produselor, va informam ca nu suntem magazin de desfacere cu amanuntul sa avem obligativitatea prezentarii de preturi la raft si nici site ecomert sau vanzare online nu avem. Va dorim sanatate si toate cele bune!
Asa cum spuneam in postarea anterioara, Contractul incheiat permite rezilierea unilaterala de catre cumparator in termen de 14 zile si firma nu a negat nici un moment aceasta posibilitate.
In acest sens am fost indrumati pas cu pas de catre reprezentatntul firmei, telefonic. Au raspuns favorabil Notificarii de reziliere transmisa pe mail, ne-au trimis chiar pe mail copia scanata cu acceptul acesteia de catre firma si mentionez ca acest lucru s-a intamplat in decurs de cateva ore.
Ne-au programat la plata (returnarea sumei achitata la incheierea contractului) in termen de doar cateva zile si apoi ne-au sunat pentru a ne indruma cu privire la returnarea produselor.
Pot in consecinta sa afirm ca e nevoie sa postam aici si aceste aspecte pozitive, nu doar ceea ce ne supara, e important ca oamanii sa cunoasca intreg adevarul.
Confirm in totalitate cele spuse mai sus. Agresivi si nepoliticosi au fost chiar la prezentare, in data de 29.01.2016 la Hotel Minerva Bucuresti, cand, refuzand „superavantajoasa” lor oferta de 4500 lei, am fost pur si simplu data afara din sala, adresandu-mi jigniri grosolane!
Dragi pensionari, feriti-va de astfel de xxx ! Caci nu sunt singurii!
Sunt o pensionara care a participat la o prezentare la Craiova in februarie 2016, cumparand doua dintree produsele promovate. Din cauza unor cheltuieli neprevazute am fost nevoita sa reziliez contractul (in cele 14 zile, produsele fiind inca sigilate) primind integral suma achitata anterior. Multumesc reprezentantilor firmei si in special domnului Iulian Axinte pt. modul deosebit de politicos manifestat in relatia cu mine!
Acesti pretinsi „salesmen” reusesc ,din pacate, sa pacaleasca oameni care strang cureaua pentru a-si permite cate un cadou.Sunt niste criminali care manevreaza la limita legii. Aseara,06 03 2016, la complexul Intermacedonia din Bucuresti au lovit din nou.Mentionez ca nu ma numar printre pacaliti pentru ca, desi pensionar, am oarecare experienta in vanzari.Nu am ,deci, sete de razbunare, dar nu pot sa nu cer o verificare a firmei.
ATENTIE!!! La fel se intampla si daca primiti astfel de telefoane de la firma S.C.Master Of Motivation S.R.L.(cu sediul in Bistrita Nasaud). Maica-mea s-a dus astazi,10.03.2016,sa ridice „premiul” la noi in Arad,care a constat in: aparat terapie „Fuss Massager” (masaj talpi), set 16 vase „Silver Royal Solingen” si pilota Silver (argint). I-i s-a spus ca valoarea totala a acestor produse este de 16500 lei!!! iar pentru a intra in posesia lor,trebuie sa dea doar 3500 lei :)) A fost condusa acasa de un tip de la firma si trebuia sa-i dea pe loc 3000 lei (50 a fost avansul la prezentare) cu factura,garantie 2 ani si tot ce trebuie…Cautand pe net,dupa patania maica-mii,informatii despre aceste produse,n-am gasit nici o adresa de site oficiala (pilota se vinde si la noi,la Dormeo cu 250 lei,iar pe eticheta pilotei teparilor scrie 750 euro!!!) decat diversi cetateni care le vand pe OLX,Okazii etc (de ex.setul de oale: 500 lei,800,1000,3000,4000 lei,iar aparatul de masaj pe la 300-2500 lei -preturile difera foarte mult,tocmai pentru ca cei tepuiti de astfel de firme habar n-au care este pretul real al acestor produse fabricate pe vapor,in China (banuiesc) si incearca si ei sa-i fraiereasca la randul lor pe altii sau sa-si recupereze banii dati aiurea pe aceste produse…Oricum,decat sa dai 3500 lei,mai bine cauti sa cumperi de pe net aceleasi lucruri si iesi cel mult la 1500 lei pentru toate…
@Eugen: pur si simplu nu reusesc s-o conving pe maica-mea ca a fost fraierita si sa returneze produsele pentru a primi banii inapoi; se pare ca vanzatorii sunt niste manipulatori desavarsiti…i-am zis ca-i gasesc eu de pe net toate produsele noi-noute,la cutie la maxim 1500 lei,dar nici nu vrea s-auda,spunand ca pe alea are garantie si ca sunt produse minunate si facute in GERMANIA! :))) Intradevar,codul de bare cu pretul pare sa fie din Germania,dar sa fim seriosi: oale Solingen?? eu stiu ca ei fabrica doar cutite,foarfeci si cel mult tacamuri (a se vedea si pe site-ul lor: http://www.germanysolingen.com/ )…dar ce mult face un nume de firma consacrata pentru a lua ochii pampalailor…
@in 14 zile de la semnarea contractului se poate returna produsul hot oug nr 34 2014. citeste contractul si te lamureste
Monica:
Buna ziua,
Sunt din Buzau. Si mama mea in varsta de 80 ani a fost „incantata” pe 10 iunie 2016 cu o saltea de masaj minune „redusa de la 4500 lei la 1600 lei” si drept „cadou” un purificator de aer. Ce ma doare foarte tare este ca banii respectivi erau destinati pentru ingrijiri medicale de specialitate, dar mama mea a fost convinsa ca aceasta saltea ii va alunga toate durerile. Am aflat despre isprava la 21 de zile, am sunat si mi s-a spus ca au trecut cele 14 zile in care se putea face returul. Sunt convinsa ca daca s-ar fi vrut s-ar fi putut face returul, mai ales ca salteaua nici macar nu a fost scoasa din cutie. Acesti oameni ar trebui opriti cumva sa mai invite pe parintii nostri, oameni in varsta, creduli, care pot fi usor convinsi sa cumpere aceste lucururi vandute la un pret cu un adaos comercial foarte mare (firma este inregistrata la Finante ca practica un adaos comercial intre 0 si 2000%). Sper totusi ca unul din reprezentantii firmei se indura si va face o exceptie pentru returnarea acestui produs. Astept sa fiu contactata la 0751029489.
Azi am primit o invitatie de la SC MASTER OF MOTIVATION SRL din Bistrita Nasaud in care din start minte cand spune ca „in urma discutiei telefonice pe care am purtat-o anterior datele dvs.personale au fost extrase la Tombola Anuala”. Eu nu am purtat nici-o discutie cu vreo firma, nu am dat datele personale, nume sau adresa cuiva deci nu poti avea incredere in cineva care te minte din start sau isi inchipuie ca batranii sunt „dusi cu pluta” si atunci pot fi pacaliti usor de o firma care vinde produse extramagazin cu un adaos comercial de 2000%. Chiar daca ati fost pacaliti prin vorbele mieroase, luati informatii ulterioare si returnati produsele in termen de 14 zile maxim cu ambalajele intacte si returnarea intregii valori achitate. Chiar daca a-ti fost „prosti” pe moment nu este cazul sa fiti prosti pana la capat si sa anuntati si alte persoane sa nu cada in aceasi capcana.
Prezentarea xxx este la Iași. ANAF-ul DNA-ul, Poliția, OPC-ul si alte foruri din Romania de ce ni ia nici o măsură când sunt xxx în ziua amiaza mare, în locuri publice închiriate?
– comentariu cenzurat
Fapte: mama a cumparat acum 3 zile de la Assiris un aparat de masaj si alte cateva fleacuri anexe. Vroia sa faca aparatul cadou, dar s a dovedit ca persoana avea unul, si inca f sofisticat. Bref: nu avea nevoie.
Mama observa clauza de denuntare unilaterala din contract (apropo: super clauza care nu e obligatorie decat in contractele la distanta, adica la vanzarile on line, cand nu vezi marfa; ceea ce nu e cazul de fata).
Intra maica mea pe net sa mai culeaga informatii, da de comentariile de aici, se ingrozeste, si ma implora sa merg cu ea sa denunte contractul si sa incerce sa ia banii.
Mergem a doua zi la sediul din Paralutelor 7. Ma intampina o doamna si un domn. Explic. F politicos si civilizat, mamei i se ofera un formular de cerere de denuntare unilaterala a contractului, mama completeaza. Doamna face o copie, retine originalul si ne da copia cu stampila de inregistrare. Apoi ne intreaba daca am adus produsele. Noi raspundem ca da. Aducem produsele din masina, domnul le verifica, doamna incheie un proces-verbal de predare primire pe care il semnam (in 2 exemplare, unul ramane la noi).
Doamna suna pe cineva (se pare ca agentul prin care cumparase mama) si ne spune sa mergem a doua zi, la 13,30, in locul de unde am cumparat ca sa luam banii. Mai schimbam o gluma, o impresie si plecam.
A doua zi, ne prezentam la ora si locul cu pricina. O tanara draguta la un calculator ii da maica mi o chitanta de retur, o roaga sa semneze o noua declaratie de renuntare la contract, ne da banii si…pa.
Deci, simplu, snur, civilizat si la obiect.
Astea sunt faptele, precizez ca nu am nici un interes in a le prezenta altfel decat sunt si ca n am nicio treaba cu firma, e prima oara in viata mea cand am auzit de ea.
Va las sa trageti singuri concluziile si sper ca acest comentariu sa fie publicat. L am postat pt ca am simtit nevoia sa arat cum au stat lucrurile in cazul meu.
AZI 16 MAI ORELE 15 AM FOST „INVITAT ” LA HOTELUL INDIANA DIN IASI STR. A. BASOTA NR. 2 . LA INTRARE NU MI S-A CERUT NICI O LEGITIMATIE SAU INVITATIE . PREZENTATORUL ADRIAN ANGHEL SI-A INCEPUT DISCURSUL CU FEL SI FEL DE POVESTI IMBRACATE IN CUVINTE MIEROASE CARE UNGEAU INIMILE CELOR PREZENTI. PRACTIC ERA UN MASCARICI, INSOTIT DE ALTI DOI COLEGI. INTERESANT ESTE CA A PREZENTAT UN SET DE VASE CA FIIND ULTIMA REALIZARE IN DOMENIU LA PRETUL DE 12 500 LEI, UN APARAT DE MASAJ LA PRETUL DE 6.700 LEI. CA SA NE „PROSTEASCA” SI SETUL DE VASE GRATIS. A ORGANIZAT NISTE EXTRAGERI TIP TOMBOLA LA CARE SE ACORDAU NISTE PREMII DE 1.000 LEI. 2.000 LEI SI 4.000 LEI . LA FINAL SA ORGANIZAT O TOMBOLA LA CARE AU PARTICIPAT O PARTE DIN CASTIGATORI . ACESTORA LI SA OFERIT CA PRIMESC APARATUL DE MASAJ NUMAI CU 2.700 LEI SI SETUL DE VASE DIN INOX GRATIS. PRINTRE ACESTI ” CASTIGATORI” AM FOST SI EU. URGENT MI-AU INTOCMIT UNELE ACTE CA: FACTURA ,CERTIFICATUL DE GARNTIE,ETC. . AU COMANDAT UN TAXI ,UN DELEGAT M-A INSOTIT PANA ACASA PENTRU CA TREBUIA SA LE DAU CEI 2.700 LEI . CAND AM AJUNS ACASA SI AM CITIT ACTELE AM RAMAS SURPINS SA CONSTAT CA NIMIC DIN CE A SPUS MAGICIANUL A. ANGHEL NU CORESPUNDEA IN NICI UN FEL. TOTUL A FOST O MINCIUNA ,O xxx, UN xxx SI O xxx SUB OCHII A ZECI DE OAMENI. AM CITIT PAREREA MULTOR PERSOANE, DIN MULTE ORASE DIN TARA INSELATE DE ACESTI INDIVIZI. OARE ORGANELE STATULUI , CONSILIUL PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR NU POATE INTERVENI SA CURME DRUMUL ACESTOR INDIVIZI ?. ORGANELE DE POLITIE NU AU NICI UN ROL IN CURMAREA ACESTOR ILEGALITATI ?. ACEASTA MAFIE LA DRUMUL MARE NU POATE FI LICHIDATA ?. DIICOT SI FISCUL NU AU NIMIC DE SPUS ?. PACAT CA TRAIM IN ACEASTA TARA PLINA DE HOTI.
-comentariu cenzurat
Daca ati cumparat, mergeti urgent la ei in maxim 14 zile, returnati produsele si cereti banii integral, sunt obligati sa va inapoieze banii integral.
Buna ziua!Astazi mama, o pensionara naiva a fost pacalita sa cumpere niste produse de nimic in valoare de 3000 lei.
Sunt ingrozita!Cum au putut s o pacaleasca sa si lase acolo toate economiile,Are o pensie de 500 lei.
Va rog din suflet…..dati mi o adresa de email a acestei societati.La numarul de telefon de pe contract nu raspunde nimeni.
Va rog cineva sa ma ajute!!!!
Desigur nu avea asupra ei aceasta suma de bani…dar au fost extrem de binevoitori si au adus o acasa.
Am uitat sa spun firma se numeste sc master of motivation srl din Bistrita Nasaud.
Va rog mult daca ma poate ajuta cineva
Acum, atentie!, ii cheama Home Model SRL sau Violet SRL, nu-i mai cheama Assiris. Nici asta nu e clar, de fapt. La prezentare ne-au spus ca-s firma Violet, pe Contract insa scrie ca-s Home Model, despre care la prezentare spuneau ca ar fi firma germana de productie. O intreaga nebunie!…
Asadar, am fost si eu pacalita vineri, 19.07.2019. Am cumparat de la ei, cu numai 1500 RON, pt. ca, vezi Doamne, eram, culmea, si eu si sotul meu marii castigatori ai prezentarii din acea zi, un aparat FUSS Masager, chipurile nemtesc, de ultima generatie, care face minuni in tot organismul, te vindeca de nu stiu cate boli etc, etc. Mentionez ca sunt din Galati si nu sunt pensionara. Am 51 de ani si o boala cumplita: poliartroza care progreseaza alarmant de repede. Din disperare de cauza si pentru ca mai cred in cinstea oamenilor si nu stiam de aceste practici „jaf-la-drumul-mare” am mers la aceasta prezentare si am achizitionat acest aparat. Nu mi-au citit si nu mi-au acordat timp sa citesc clauzele din contract etc., desi acolo se spune ca acest lucru trebuie facut. Totul s-a derulat ametitor de repede din momentul in care ne-au spus ca suntem „marii castigatori ai editiei”. Practic, in 5 minute deja semnam Contractul iar sotul s-a si dus si s-a intors de la un bancomat din apropiere si-am si achitat. Nu ni s-a facut proba aparatului, sa vedem daca functioneaza, nu ne-au spus „Uitati, cutia e sigilata”, absolut nimid de genul acesta.
Acasa, surpriza, n-am gasit decat 2 brosurele inauntru, una cu instructiuni de folosire in germana, cealalta cu traducerea in romana, si… atat. Aceasta brosurica avea o atentionare insa prin care ni se atragea atentia sa citim „manualul de instructiuni inainte de utilizarea aparatului”. CARE MANUAL???… Din cate stiu eu, un manual este o cartulie si nu o brosura de 4 paginute, din care 2/3 o constituie cateva poze. L-am sunat pe d-l Axinte care a facut prezentarea si care atunci a fost „foarte dragut” sa ne dea si nr. de tel. personal in caz ca aveam vreo nelamurire. I-am spus ca am mai achizitionat produse medicale si ca acestea erau insotite de manuale de folosire in care se preciza cate minute trebuie setat aparatul, depinzand de fiecare boala in parte etc., et., etc. Domnia sa mi-a spus ca n-au tradus tot manualul, dar ca imi poate spune d-lui cum sa folosesc aparatul si anume cate 10 minute, dimineata si seara, concomitent functia masaj si functia infra-rosu, cu aparatul asezat in zona unde am durerea. Am facut asta si la cateva ore resimteam o durere-cutit in genunchiul stang, o durere cum nu mai simtisem demult. Mentionez ca iau pastile anti-inflamatoare, fac fizioterapie etc. si am reusit asa sa fac durerile sa scada in intensitate. Acum insa resimteam iar aceeasi durere ascutita, pe care n-o mai simtisem demult. Asa am inceput sa ma alarmez si am intrat pe net si-am vazut ca nu exista acest aparat decat pe site-urile romanesti si doar pe cele de vanzari gen OLX, La jumate, Okazii.ro etc. si pe unul singur de marketing, unde la fel, reclama sufeltul comertului, produsul este extrem de laudat.
Astazi l-am sunat din nou pe d-l Axinte care, de data asta, nu a mai fost la fel de dragut si care mi-a spus sa-l caut in timpul programului, nu sambata. Mentionez ca mi-a spus, verbal, ca programul d-lor este martea, miercurea si joia de la 12.00 la 14.00, iar pe Contract, programul cu publicul apare sa fie de luni pana vineri, intre 10.00.si 16.00. Ma rog, eu intr-adevar il deranjam sambata…
Ca s-o scurtez, am sa scriu acea scrisoare prin care sa cer rezilierea Contractului si-am sa le-o trimit prin posta, cu confirmare de primire, in acel termen de 14 zile. Si asta pentru ca fac, CATEGORIC, reclama mincinoasa! In brosurica lor spun ca: „in cazul in care va simtiti bolnav, aveti dureri in piept sau ARTICULATII, un ritm cardiac alert sau alte simptome anormale, contactati imediat un medic.” De ce nu spun toate astea la prezentare? De ce la prezentare ni s-a spus ca este bun in caz de artroza, artrita reumatoida etc? Eu, personal, exact pt. asta l-am cumparat, pt. problemele cu articulatiile, cand-colo, imediat si exact acolo mi-a facut foarte mult rau!
Daca nu-mi primesc banii inapoi, voi merge la Politie, Procuratura, Protectia Consumatorului, la judecata chiar, daca e cazul!!!….
Probabil ca Politia si restul nu fac nimic pt. ca nu primesc sesizari. Deci, oameni buni, care mai sunteti excrocati cu aparate asa-zis nemtesti, dar fabricate in China (dupa cum am vazut scris pe aparat cand m-am uitat cu mai mare atentie), ar trebui sa faceti toti la fel! Astfel de oameni – NEOAMENI, trebuie opriti cu orice pret!
Sesizare Politie
Acum, atentie!, ii cheama Home Model SRL sau Violet SRL, nu-i mai cheama Assiris. Nici asta nu e clar, de fapt. La prezentare ne-au spus ca-s firma Violet, pe Contract insa scrie ca-s Home Model, despre care la prezentare spuneau ca ar fi firma germana de productie. O intreaga nebunie!…
Asadar, am fost si eu pacalita vineri, 19.07.2019. Am cumparat de la ei, cu numai 1500 RON, pt. ca, vezi Doamne, eram, culmea, si eu si sotul meu marii castigatori ai prezentarii din acea zi, un aparat FUSS Masager, chipurile nemtesc, de ultima generatie, care face minuni in tot organismul, te vindeca de nu stiu cate boli etc, etc. Mentionez ca sunt din Galati si nu sunt pensionara. Am 51 de ani si o boala cumplita: poliartroza care progreseaza alarmant de repede. Din disperare de cauza si pentru ca mai cred in cinstea oamenilor si nu stiam de aceste practici „jaf-la-drumul-mare” am mers la aceasta prezentare si am achizitionat acest aparat. Nu mi-au citit si nu mi-au acordat timp sa citesc clauzele din contract etc., desi acolo se spune ca acest lucru trebuie facut. Totul s-a derulat ametitor de repede din momentul in care ne-au spus ca suntem „marii castigatori ai editiei”. Practic, in 5 minute deja semnam Contractul iar sotul s-a si dus si s-a intors de la un bancomat din apropiere si-am si achitat. Nu ni s-a facut proba aparatului, sa vedem daca functioneaza, nu ne-au spus „Uitati, cutia e sigilata”, absolut nimid de genul acesta.
Acasa, surpriza, n-am gasit decat 2 brosurele inauntru, una cu instructiuni de folosire in germana, cealalta cu traducerea in romana, si… atat. Aceasta brosurica avea o atentionare insa prin care ni se atragea atentia sa citim „manualul de instructiuni inainte de utilizarea aparatului”. CARE MANUAL???… Din cate stiu eu, un manual este o cartulie si nu o brosura de 4 paginute, din care 2/3 o constituie cateva poze. L-am sunat pe d-l Axinte care a facut prezentarea si care atunci a fost „foarte dragut” sa ne dea si nr. de tel. personal in caz ca aveam vreo nelamurire. I-am spus ca am mai achizitionat produse medicale si ca acestea erau insotite de manuale de folosire in care se preciza cate minute trebuie setat aparatul, depinzand de fiecare boala in parte etc., et., etc. Domnia sa mi-a spus ca n-au tradus tot manualul, dar ca imi poate spune d-lui cum sa folosesc aparatul si anume cate 10 minute, dimineata si seara, concomitent functia masaj si functia infra-rosu, cu aparatul asezat in zona unde am durerea. Am facut asta si la cateva ore resimteam o durere-cutit in genunchiul stang, o durere cum nu mai simtisem demult. Mentionez ca iau pastile anti-inflamatoare, fac fizioterapie etc. si am reusit asa sa fac durerile sa scada in intensitate. Acum insa resimteam iar aceeasi durere ascutita, pe care n-o mai simtisem demult. Asa am inceput sa ma alarmez si am intrat pe net si-am vazut ca nu exista acest aparat decat pe site-urile romanesti si doar pe cele de vanzari gen OLX, La jumate, Okazii.ro etc. si pe unul singur de marketing, unde la fel, reclama sufeltul comertului, produsul este extrem de laudat.
Astazi l-am sunat din nou pe d-l Axinte care, de data asta, nu a mai fost la fel de dragut si care mi-a spus sa-l caut in timpul programului, nu sambata. Mentionez ca mi-a spus, verbal, ca programul d-lor este martea, miercurea si joia de la 12.00 la 14.00, iar pe Contract, programul cu publicul apare sa fie de luni pana vineri, intre 10.00.si 16.00. Ma rog, eu intr-adevar il deranjam sambata…
Ca s-o scurtez, am sa scriu acea scrisoare prin care sa cer rezilierea Contractului si-am sa le-o trimit prin posta, cu confirmare de primire, in acel termen de 14 zile. Si asta pentru ca fac, CATEGORIC, reclama mincinoasa! In brosurica lor spun ca: „in cazul in care va simtiti bolnav, aveti dureri in piept sau ARTICULATII, un ritm cardiac alert sau alte simptome anormale, contactati imediat un medic.” De ce nu spun toate astea la prezentare? De ce la prezentare ni s-a spus ca este bun in caz de artroza, artrita reumatoida etc? Eu, personal, exact pt. asta l-am cumparat, pt. problemele cu articulatiile, cand-colo, imediat si exact acolo mi-a facut foarte mult rau!
Daca nu-mi primesc banii inapoi, voi merge la Politie, Procuratura, Protectia Consumatorului, la judecata chiar, daca e cazul!!!….
Probabil ca Politia si restul nu fac nimic pt. ca nu primesc sesizari. Deci, oameni buni, care mai sunteti excrocati cu aparate asa-zis nemtesti, dar fabricate in China (dupa cum am vazut scris pe aparat cand m-am uitat cu mai mare atentie), ar trebui sa faceti toti la fel! Astfel de oameni – NEOAMENI, trebuie opriti cu orice pret!
@Luminita Zaharia: Buna ziua!
Azi am fost sunata de o doamna care, cred ca lucreaza la aceeasi escrocherie, Lord Arian, de datat asta numindu-se firma. M-a invitata sa ridic un premiu. Am intrebat-o de unde are nr meu de telefon. A raspuns ca dintr-o baza de date, prin participarea mea la un sondaj despre obiceiuri de cumparare. Am refuzat pentru ca nu participasem. Dar am nr de telefon de pe care am fost sunata. 0720821022. Am cautat Loerd Arian si am dat de aceasta pagina. Am cautat nr de telefon. L-am gasit ca fiind un nr. al unei firme de inchiriere camioane undeva prin Africa de sud, Pretoria.https://vymaps.com/ZA/Letule-Events-Management-1528853667413408/, https://www.facebook.com/Letule-Events-Management-1411917345773708. Voi denunta la Politie acest numar.
Firma se numeste acum
VIOLET HOME PRODUCTS SRL din Sectorul 1 Str. Mures 39, CUI 38499618, au strans un grup de cativa pensionari la Hotel Athos din Voluntari, toti fara cunostinte internet, eu am intrat de curiozitate si cand au vazut ca stiu despre schema lor mi au dat un parfum de 2 lei si m au invitat frumos afara din sala. 2, 3 barbati imbracati la costum, aparent foarte amabili cu cei in varsta!